Kérdése van? +36-70-934-2019

Gyakran ismételt kérdések / GYIK

1. Hogyan rendelhetek?
A rendelés leadásának legegyszerűbb (és legolcsóbb) módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (70/934-2019) vagy e-mailben (shop@jetfly.hu) is leadni rendelést.

2. Lehet telefonon rendelni?
Igen a +36 70/934-2019-as telefonszámon. Ha a rendelés során megadja e-mail címét, akkor kérésére regisztráljuk a rendszerben, így kaphat email értesítést.

3. Hol és hogyan regisztrálhatok?
A Webáruház bármely oldalán a felső menüsorban a regisztráció gombra kattintva  lehet regisztrálni. A személyes adatok megadását követően a regisztráció sikerességéről e-mail értesítést küldünk.

4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?
A vásárlás megkezdése előtt jelentkezzen be a rendszerbe. A termék kiválasztásánál kattintson a vásárlás most gombra. A kiválasztott termék ezután bekerül a kosárba. Ezután válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot majd kattintson a fizetés indítása gombra.

5. Hogyan fizethetek?
Többféle módon lehet fizetni: -    a termék készhez vételekor: ekkor a kézbesítéskor / szállításkor / átvételkor a futárnak / pénztárosnak lehet kifizetni a vételárat. Ebben az esetben utánvételi díjat 1990 Ft(készpénz kezelési) költséget számolunk fel! 40000 Ft feletti vásárlás esetén az utánvételi/házhoz szállítási díjat elengedjük - Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket. Ekkor nem számolunk fel készpénz kezelési költséget. Van lehetőség bankkártyás fizetésre is.

6. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. „Fogadott” e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

7. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendeléseket csak a következő munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is.
Érdeklődjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36 70/934-2019.

Hírlevél:
Copyright © 2013-2016 Silicon Dreams Kft. All Rights Reserved.
Dream4SYS ERP Vállalati komplex infokommunikáció